Tuesday, May 5, 2009

Ouch!

It's been a slow day at the office. The usual two minutes burst of adrenalin rushes where clients want everything right away and then the hours of utter boredom. Not that I'm complaining mind, you, it gives me more time to blog and surf :D

And then I hit upon this newspaper report from the Star Online and was laughing my head off reading it. I don't know if any of you have seen this yet and I just couldn't resist posting it here ...

A SECRETARY accidentally bit off the penis of her employer while giving him oral sex in a car.

Sin Chew Daily and China Press reported yesterday that while the 30-year-old woman was performing oral sex on the man, the car was hit by a reversing van.

The impact of the crash, China Press reported, caused the woman to bite off her lover’s organ.

The daily reported that the incident occurred in a Singapore park where the couple met after work.

To make matters worse for the woman, her husband had sent a private investigator to spy on her after suspecting that she was being unfaithful.

The investigator said he had followed the woman and her boss to the park.

“On reaching the park, they did not alight from the car. Not long after, the car started to shake violently.

After the car was hit by the van, there was a loud scream from the woman whose mouth was covered with blood,” he said.

The woman later followed her lover to the hospital with part of the sexual organ.

The investigator, who called an ambulance to send the man to hospital, said that this was the first time he had encountered such an incident.


The moral of the story here folks, if you're going to fool around with your boss and especially in your car, try to park it somewhere safe! LOL!

Better yet get a boss who is not too cheapskate to get a room or go for one of those Orlando vacations. It just might safe certain parts of your anatomy from excruciating pain, not forgetting the embarrassment involved.

I sure would have loved to see how they explained that one to the doctors.
.

36 comments:

  1. Yeah, I read that news too! I'm guessing the van was driven by the private investigator! Hahahaha!

    ReplyDelete
  2. I read about it too! Shame on both of them.

    ReplyDelete
  3. I heard this on the radio this morning...

    ReplyDelete
  4. Gallivanter - LOL! You might have a point there!

    ReplyDelete
  5. Mei Teng - Yeah, shame on both of them. The least they could do was get a room ... hahaha ...

    ReplyDelete
  6. Terra Shield - What? They had this on the radio and I missed it? LOL!

    ReplyDelete
  7. i read about it too and moral of the story, ayoooo they should find a cheap motel to do their business..
    Now?? Guy 'toottttt' putus already..how??? LOL

    ReplyDelete
  8. Kadusmama - Tu la, banyak cheap hotels around kan? LOL! Well, there goes his 'social' life ... hahaha ...

    ReplyDelete
  9. No winners in this story I'm afraid. How horrendously embarrassing. Even without the private investigators report I don't think she's going to get out of this one with hubby.

    ReplyDelete
  10. Hahahaha! I was thinking the same thing as Daniel too.. prolly the van hitting them was the work of the P.I.!! LOL!

    ReplyDelete
  11. OMG! Is this for real? Wow... that's crazy. Malu oh masuk newspaper lagi that! Imagine lah if got pic some more. Hahahaha That would be super duper funmy.

    ReplyDelete
  12. Hahaha...I'd just read that too before I turned on my computer. And can I say that I was even more glad when I read that this happened in Singapore?! haahhaa....

    ReplyDelete
  13. errrgghh...that must have been a mouthful!

    ReplyDelete
  14. LMAO! That's what happen when you're too kedekut to spend ;)

    ReplyDelete
  15. OUCH indeed Nick! In fact I think it's so painful that I'm not even bothered by the affair cause all I can think of is OUCH!!! ;)

    ReplyDelete
  16. hahaha so padan muka really. and it's not like the rooms in geylang is expensive :p

    ReplyDelete
  17. Gypsy - Yup, I think the game is for her. I'd like to see how she weasels her way out of this one though ... hehehe ...

    ReplyDelete
  18. Shemah - You guys could be right, you know ... But it sure is one darn funny story to read. LOL!

    ReplyDelete
  19. Terra Shield - No wonder, I don't listen to Traxx. Old fogeys likeme listen to Lite FM ... LOL!

    ReplyDelete
  20. Rozella - Pictures would have been real fun :D

    ReplyDelete
  21. Big Pumpkin - LOL! I'm sure stuff like these happens here too but just doesn't make the news ... LOL!

    ReplyDelete
  22. Perry - LOL! A mouthful, now that is funny ...

    ReplyDelete
  23. Perky - Yup, boss some more and so kedekut lagi. I'll bet he kicking himself right about now ... LOL!

    ReplyDelete
  24. Marzie - Ouch indeed ... LOL! I feel the pain too!

    ReplyDelete
  25. Samantha - Exactly, I'm sure there's loads of cheap hotels around kan?

    ReplyDelete
  26. Hahahha. A very complicated situation indeed, and I too thought that the investigator intentionally reversed into the car. But Ouch as ouch can be, I'm sure only the male readers here can truly feel that "Ouch!". I sure did.

    ReplyDelete
  27. This is hilarious! Poor boss, he should learn his lesson from this. This is scandalous on his wife (if he has a wife).

    ReplyDelete
  28. Bem - I'm inclined to agree with you :D And yes, only a guy can understand the pain ... LOL!

    ReplyDelete
  29. Marlene - That's what you get for fooling around and being a cheapskate to boot ... LOL!

    ReplyDelete
  30. Nick- Yep these cheapskates are something aren't they.

    ReplyDelete
  31. Bem - Yeah, they deserve what they get ...

    ReplyDelete
  32. LOL. Sounds very painful. Hope everyone learned their lesson :P

    ReplyDelete
  33. Intelligence Is A Curse - It is painful, trust me on that one ... LOL!

    ReplyDelete
  34. Man, it's funny but at the same time tragic... Women, never perform oral sex in a car! Sometimes it may be painful to men! :o)

    ReplyDelete
  35. Cidao - That's called be a cheapskate buddy ... LOL!

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on ANYTHING GOES!